• بازدید:
  • دسته بندی: <-PostCategory->

بهار مـن:امروزه با یک کلیک می توان صاحب یک وبلاگ شد اما داشتن یک وبلاگ خوب و پربازدید کار هرکسی نیست از این رو بهار مـن در این مطلب به شما می گوید که برای داشتن یک وبلاگ خوب چه باید کرد .

*به نظرات وبلاگتان اهمیت دهید: تجربه نشان داده مدیرانی که به نظرات خوانندگانشان اهمیت می دهند،وبلاگشان بیشتر مورد اعتماد قرار می گیرد و در نتیجه بازدید بیشتری بدست می آورند.

*وبلاگتان را در چت روم ها و مسنجرها تبلیغ کنید:کسانی که وبلاگشان را در قسمت های نظردهی،چت روم ها و مسنجرها تبلیغ کرده اند متوجه شده اند که آمار وبلاگشان فزونی یافته است.

*در وبلاگتان مسابقات مختلف برگزار نمائید:برگزاری مسابقات از سوی مدیران باعث می شود که خوانندگان بیشتری جذب وبلاگشان شده و در نتیجه تبدیل به خوانندگان دائمی شان خواهد شد.

*به وبلاگتان برسید:کسانی که به وبلاگ های خود نمی رسند یعنی اینکه قالب های نامناسب می گذارند،قالب های آماده می گذارند،تبلیغات زیاد می گذارند،لینک های بی ربط دارند فکر نکنند که می توانند بازدیدکننده ی زیادی داشته باشند.

همواره وبلاگ خود را به روز نگه دارید:بروز نگه داشتن وبلاگ موثرترین عاملی است که بر زنده بودن وبلاگ می افزاید،کسانی که وبلاگ هایشان را دیر آپدیت می کنند احساس اعتمادی که کاربران نسبت به آنها دارد،کاهش می یابد.

بازنشر توسط بهار من

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دانلود + ادامه مطلب